شرکت SCHROEDER VALVES

اتصالات پمپ محافظ برای سراسر جهان

شرکت ValvesSchroeder یک شرکت متخصص در سطح جهان در طراحی و ساخت اتصالات پمپ محافظ است. این شرکت در Gummersbach آلمان واقع شده است. بیش از 60 سال است که ما تولید شیرهای با کیفیت عالی برای پالایشگاه­ها و نیروگاه­ها، صنایع شیمیایی، بخش دریایی و اخیراً تولید انرژی­های تجدید پذیر را انجام می­دهیم.

نمونه کارهای ما از شیرهای فشارشکن و شیرهای بازچرخش خودکار تا شیرهای کنترل فشار بالا می­باشد. هر محصول به صورت سفارشی طراحی و ساخته می­شود تا نیازهای منحصر به فرد پمپ­ها و اطلاعات سیستم مشتریان را برآورده سازد. کیفیت محافظتی برتر محصولات ما و اثبات طول عمر به کاهش هزینه­های مشتریان ما برای سیستم و عملیات به طور مؤثر کمک می­کند.
شیرهای ساخته شده توسط شرکت Schroeder در سراسر جهان به دلیل کیفیت استثنایی، قابلیت اطمینان عالی و عمر طولانی خود مشهور هستند. محصولات ما برای استفاده در شرایط شدید مناسب هستند، زیرا ما منحصراً از بهترین قطعات و مواد استفاده می­کنیم. علاوه بر این، حوزه­ی فعالیت ما، پیش بردن توسعه­ی فنی اتصالات پمپ­های خاص است.
با ایجاد دفاتری در شیلی، چین، فرانسه، هند، ایران، ایتالیا، ژاپن، کانادا، نروژ، لهستان، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا و ایالات متحده آمریکا، ما می توانیم نیازهای مشتریان بین المللی خود را به طور مؤثر برآورده سازیم.

یک خانه­ی خوب روی پی­های مستحکم ساخته می­شود

ارزش­های ما

شرکت ما برای 125 سال یک شرکت خانوادگی و بین المللی بوده است. این سيستم ارزشمند از طريق یکپارچگی بین اعضاء توسعه يافته است. ارزش­های ما بخشی از DNA ماست. آنها ما را در مسیر کار با شرکای تجاری­ و کار با یکدیگر راهنمایی می­کنند. شرکت Schroeder Valves ، ایمنی، ثبات، کنجکاوی و شور و شوق را از ارزش­های اصلی تشخیص می­دهد.
ایمنی
ایمنی پایه و اساس کار روزمره­ی ما است و در اولویت کار ما قرار می­گیرد. در شرکت ما هیچ مرحله­ای که بتواند کارکنان و مشتریان ما را به خطر بیندازد، به کار برده نشده است. هدف شرکت ما انجام کار مسئولانه و درست با در نظر گرفتن ارزش­های اصلی­مان است. به این ترتیب، ما تصمیمات با ثبات و موجه همراه با پایداری را تضمین می­کنیم. این امر باعث می شود که Schroeder Valves یک شریک قابل اعتماد و درازمدت باشد.
ثبات
ثبات ارزش اساسی ما است. استراتژی شرکت Schroeder Valves بر اساس رشد سودآور و امن استوار است. این استراتژی برای تأمین کنندگان، مشتریان و کارکنان ما یک چشم انداز جامع را فراهم می­کند.
ساختارهای سازمانی و تولید مؤثر، شرکت Schroeder Valves را در کیفیت پیشتاز ساخته و رضایت مشتریان را بالا می­برد. موفقیت ما در طول چندین سال از طریق دانش کارکنان بسیار شایسته­ی ما به دست آمده است. ما به طور پیوسته کیفیت مشاوره، محصولات و خدمات خود را بهبود می­بخشیم.
شرکت Schroeder Valves علاقه مند به مشارکت و همکاری درازمدت است. این امر شامل مشتریان، تأمین کنندگان و کارکنان نیز می­شود. چشم انداز دراز مدت تنها می­تواند بر اساس اعتماد ، احترام و ذهنیت باز متقابل باشد.
کنجکاوی
کنجکاوی، نیرو محرکه­ی پشت محصولات ما است. برای یک آینده ی پایدار با تثبیت موقعیت مستحکم، ما به طور پیوسته نوآوری­های بیشتری را ارتقا می­دهیم. فقط کسانی که با شجاعت و به طور پیوسته پرسش می­کنند و برای ایده­های جدید ذهن بازی دارند، می­توانند در بازار رشد کنند.
 
شور و شوق
شور و شوق مردم را به سوی موفقیت رهبری می­کند. ما عاشق کاری هستیم که انجام می­دهیم و علاوه بر کمک رساندن به شما از دقت فناوری خود رضایت بالایی داریم. ما از شور و شوق بالایی برخورداریم، در حالی که هرگز ارزش­های اصلی شرکت خود را از دست نمی­دهیم. 

 تماس با شرکت از تلفن : 03132655045

https://www.schroeder-valves.com/en/about-us


تامین قطعات صنعتی شرکت ,schroeder ,valves ,مشتریان ,کیفیت ,ارزش­های ,schroeder valves ,شرکت schroeder ,ارزش­های اصلی ,ساخته می­شود ,سراسر جهان ,شرکت schroeder valves منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای ترجمه در مسیر پرهیزگاری دانلود سوالات آزمون ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت, دانلود سوالات ضمن خدمت حمایت از كالای ایرانی, دانلود ضمن خدمت, دانلود ضمن خدمت حمایت دانلود نوحه های ماندگار ترکی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان همه چیز برای تو